نگاهی به نسخه بتا Middle-Earth: Shadow of War؛ ارباب حلقه ها

ساخت وبلاگ
نگاهی به نسخه بتا Middle-Earth: Shadow of War؛ ارباب حلقه ها

تاثیرات زیاد کتاب های تالکین روی رمان های فانتزی، رکورد شکنی فیلم ارباب حلقه ها یا انقلابی که بازی ویدیویی Middle-Earth: Shadow of Mordor با هوش مصنوعی خود به وجود آورد؛ موفقیت های جهان «سرمین میانه» به قدری زیاد هستند که حتی نمی دانیم از کدام یک شروع کنیم.
با وجود اینکه پیتر جسکون با سه گانه The Lord of The Rings توانست بهترین اقتباس ممکن از حماسه عظیم تالکین که از آن به عنوان بهترین رمان قرن بیستم یاد می شود را به مدیوم سینما بیاورد اما متاسفانه بازی های ویدیویی الهام گرفته از سرزمین میانه تا پیش از سی سپتامبر 2014 خیلی نتوانستند عطش طرفداران را آنگونه که باید کاهش دهند.
روی کلمه «خیلی» تاکید کردیم چون بین آثار بی کیفیت فراوان، The Battle for Middle-Earth II که توسط کمپانی معروف الکترونیک آرتز، ناشر فیفا و بتلفیلد، ساخته شده بود با گیم پلی بالانس و پیاده سازی استثنایی ویژگی های سرزمین میانه در قالب یک بازی استراتژی توانست خودی نشان دهد.
ولی قضیه برای عنوانی که سه سال پیش توسط شرکت برادران وارنر به انتشار رسید کاملا متفاوت است؛ ترکیب المان های اساسینز کرید با سه گانه بتمن آرخام، سیستم استثنایی نمسیس و نمایش یکی از تالکینی ترین دنیای های ممکن همگی از جمله نکاتی بودند که Shadow of Mordor را به موفقیت رساندند.

یکی از مهمترین ویژگی های ارباب حلقه ها یا هابیت، گستردگی دنیای آن ها است و Shadow of Mordor به نوعی تنها عنوانی بود که توانست این عظمت را با یک بازی اکشن به نمایش بگذارد. تنها چند ماه به عرضه قسمت بعدی این سری زمان باقی مانده و خوشبختانه برادران وارنر به تازگی اپلیکیشنی الهام گرفته از آن ها را برای موبایل عرضه ...

اخبار پیشنهادی:

تی نی...
ما را در سایت تی نی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tni بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 21 تير 1396 ساعت: 2:13